V prvním kole studentských voleb, které proběhly 12. a 13. prosince, zvítězila Danuše Nerudová. Získala přes 54 % hlasů.
Studentské prezidentské volby proběhly 12. a 13. prosince 2022. Více o nich se můžete dozvědět v našem příspěvku o vyhlášení (https://mikulasskydenik.cz/2022/12/08/prijdte-k-volbam/) nebo na portálu JSNS (https://www.jsns.cz/projekty/studentske-volby). Do projektu se přihlásilo 516 škol, z nichž výsledky voleb v řádném termínu odeslalo 504. Zájem škol byl podle organizátorů rekordní za celou dobu existence projektu, platný hlas totiž odevzdalo 76 136 studentů.
Ve volbách „nanečisto“ zvítězila Danuše Nerudová s 54,11 % všech platných hlasů a tudíž vyhrála první kolo. Za ní následoval armádní generál Petr Pavel s 25,65 %. O dost procent níže se na třetím místě umístil Andrej Babiš s 9,92 %. Celkový počet hlasů, které obdržela Danuše Nerudová, sčítá 41 198 volebních lístků s jejím jménem.
Níže si můžete prohlédnout volební grafy. (Čerpáno z webu www.jsns.cz)
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.